יום שלישי, 29 בספטמבר 2009

אביזרים נלווים למחשבים ניידים

אוקי אז התחדשתם עם מחשב נייד חדש, מזל טוב, לא משנה איפה רכשתם את המחשב נייד אני רוצה להציג לכם כמה גאדג'טים וכמה אביזרים נלווים למחשבים ניידים. הרחבנו בהרחבה על גופי הקירור למחשב נייד לכן לא אגע בזה. אז בוא נתחיל.


ראשית כל נתחיל עם תחזוק המחשב נייד, מחשב נייד כמו כל מוצר טכנולוגי אחר זקוק למעט תחזוק מעבר לתחזוק הפנימי תוכנתי חומרתי, אני ממליץ גם להשתמש בחומרי ניקוי שמיועדים למסכי LCD ולמחשבים ניידים, ציוד זה כרוך בעלות של כמה עשרות שקלים בודדים ברשת KSP ציוד  Screan Cleaning Kit 200ml‎ זה  עולה כ25 שקלים שכולל חומר למסך ומברשת למקלדת.


לאנשי הלילה, אם אתם עובדים בעיקר בלילה ודיי חשוך, בטח יעזור לכם לרכוש מנורת למחשב נייד USB שתאיר לכם את הלילה ותציג לכם את אופן העבודה שלכם ללא צורך בהדלקת כל אורות הבית, הייתרון שזה מופעל על ידי USB  וכך לא צורך חשמל בנוסף, מופעל באמצעות לד שמחזיקה 8000 שעות. והעלות? 20 שקלים בלבד.



לעתיקים שבנינו שעדין שומרים נתונים על כונן דיסקטים 1.44 או שרוצים לעלות כל מיני גיבוים שהיו להם לפני שנים או סתם לשחק באיזה דיגר או משחק מחשב DAVE והם צריכים לעלות את הנתונים מכונן הדיסקטים, ניתן לרכוש כונן פלופי דיסק 1.44 מחובר לUSB למחשב הנייד, אין צורך להגדיר יותר מידי רק להכניס את הUSB ולטעון את הדיסקטים יש לי כזה אחד שרכשתי והוא נמצא בבוידם שנה חוץ מהפעם ההיא שהישתמשתי אך למי שיש יותר דברים בנושא מוזמן לרכוש המחיר כ90 שקלים . לרכישה



לחשדנים שבנינו, ‏Targus‎ מציגה נועל מחשבים ניידים, עם למעלה מ10,000 צירופים אפשרים וכבל באורך של 1.2 מטר נועד לאנשים חשדנים שרוצים לנעול את המחשב ולוודא שהוא נעול כמו שצריך העלות כ120 שקלים הייעילות, לפי דעתי הכל אפשר לפתוח אבל לעקב אין ספק שזה יעכב. יש 4 ספרות ובחירתם .



בקרוב מוצרים נוספים. בהצלחה :)

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים