יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

מחשב נייד LG X120 7L1 1.6Ghz NetBook


היום הגעתי ללקוח כדי להתקין לו גיבוים מהמחשב הישן למחשב החדש שקנה, אישית אני נגד מחשבים קומפקטים הם לא נוחים אך אני מבין שלפעמים המחיר והגודל משפיעים על דעת הקהל בכל אופן אני רוצה לסקר את המחשב הנ"ל .
נתונים טכנים: דגם מעבד: N270 , סוג מעבד: Intel Atom , תצורה: NetBook , סוג הזכרון: DDR2 , Bluetooth: כולל , מצלמת רשת: כולל , סדרה: X120 , דיסק קשיח: 160 GB , משקל: 1.27 ק"ג , עד 2 ק"ג , יצרן: LG ,

הדגם הזה זמין רק בלבן נכון להיום הוא מסוג מחשבים קומקטים זאת אומרת מסך 10.1 אינטש. סוללה  6 תאים כך שהיא מספיקה לזמן רב המחשב מגיב דיי טוב, וגם עם מערכת הפעלה ווינדוס 7 הוא עשה עבודה לא ראה בכלל הוא מגיע עם 2 גי'גה זיכרון כך שהוא נותן לו המון ספייס לעבוד המחיר הוא בערך 2000 שקל תלוי ביום שמסתכלים.

אין מול מי להשוות את המחשב הבא ניתן להשוות מול זאפ מחירים יחד עם זאת בחנויות שליד הבית ממליץ
לרכישה מקיי.אס.פי. מחשבים ניידים שם מקבלים שנתים אחריות במקום שנה אחת בכל חברה אחרת. האחריות הינה על שנה בינלאומית ועוד שנה מהיבואן בהצלחה ברכישת המחשב החדש

בהתרשמות ראשונית המחשב נראה קצת

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים