יום שישי, 7 במאי 2010

ניקוי המחשב הנייד בקביעות

אחד הדברים שרובנו לוקחים כמובן מאליו הוא ניקיון המחשב הנייד שלנו אלקטרוניקה ועוד בניגוד למכשירים הלא אמינים של שנות ה90 שהיו מתקלקלים כל הזמן רכיבי האלקטרוניקה עובדים יפה וגורמים לנו לשכוח לרגע לנקות אותם.

המחשב הנייד הוא שואב אבק ולכלוך ועלול בסופו של דבר לגרום לכישלון הסופי של המחשב הנייד.
לכן אני ממליץ מאוד שכל כמה זמן לנקות את המחשב בקביעות, עבור רוב האנשים מספיק לנקות אותו כ-פעמים בשנה אבל אם אתם גרים במקום מאובק יותר או שיש לכם חיות מחמד (כלב, חתול ציפור) צריך לעשות זאת באופן קבוע יותר ובדחיפות יותר.

ניקוי מחשב נייד קל יחסית - כל מה שצריך זה בקבוקי לחץ אוויר שניתן למצוא בכל חנויות המחשבים וחנויות האספקה של ציוד משרדי. אם אתם רוצים הצעה משתלמת אתם מוזמנים לרכוש את בקבוקי לחץ האויר בקיי.אס.פי. מחשבים שם בעלות של כמה בקבוקים אתם רוכשים בקבוק אחד בחנויות אחרות (המחיר כ- 25 שקלים לערך לבקבוק) . חשוב לפני שימוש בפחיות לחץ האויר לכבות את המחשב לפני כן וכן מומלץ להשתמש בזה במקום חיצוני כי תתפלאו כמה אבק מסתתר בתוך המחשב שלכם.
את המקלדת יש לנקות בשורות כדי להוציא כל מיני שאר אבק וחלקיק עור ישנים שנשארו במקלדת . ניתן להשתמש במברשות קטנות כדי לנקות בין שורות המקלדת.
למסך המחשב הנייד מוכרים המון סוגים של מתליות נוזלי ניקוי אלכוהלים למינהם וכל מיני ערכות מכל הסוגים כל המינים וכל המחירים, ניתן לרכוש את ערכות אלה שאמורות לעלות בין 10 - 30 שקלים , אך חשוב מאוד לא ללחוץ על מסך הLCD שכן הוא רגיש מאוד ואני אישית מציע לאחר ניקוי האבק עם הקומפרסור לעבור עם מטלית תינוקות קטנה בעדינות על המסך .

כל ניקוי המחשב יכול להימשך לכל היותר כ-10 דקות אך פעולות אלו יכולות להאריך את חיי המחשב הנייד שלכם .
בהצלחה ושימרו על מחשב נקי.

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים