יום שישי, 21 במאי 2010

להחליף סוללה למחשב נייד בלי לאבד את הבית !

אחת הבעיות הכי גדולות שלי עם מחשבים ניידים היא הסוללה הנטענת של הנייד.
עם הזמן כמו בבני אדם איכות הסוללה יורדת וכך גם הביצועים שלה. כשקונים מחשב נייד לרוב לא רוצים להיות מחובר איתו לקיר כל הזמן אך הזמן מאלץ אותנו להתחבר לקיר או פשוט לרכוש סוללה חדשה , אך העלות הגבוהה של הסוללות פשוט גורם לנו לוותר לקיר.
אך מצאתי חלופה טובה מאוד, ניתן להחליף רק את התאים בתוך הסוללה ובכך לחסוך מאות שקלים, ישנם חנויות רבות שמוכרות את התאים האלה והביצוע הוא מאוד קל ולא צריך להיות פרופסור לאלקטרוניקה

להלן סרטון איך לבצע זאת.



בהצלחה.

יום שני, 17 במאי 2010

מחשבים ניידים הופכים אותך לעקר?


האם מחשבים ניידים יעשו אתכם עקרים? השאלה הזאת תמיד הטרידה אותי. כשאני מתעצל ושוכב במיטה עם המחשב הנייד עלי והאשכים מתחילים לבעור אני מיד חושב על השאלה ומחליט לעזוב לטובת פינת האוכל הלא נוחה...

במחקר שנערך בארצות הברית נלקחו 29 זכרים בריאים בני 35-21 ונמדדה טמפרטורת האשכים שלהם במצבים שונים:
  • בזמן שמחשב נייד מופעל מונח על מפשעתם;
  • בזמן שמחשב נייד שאינו מופעל מונח על מפשעתם;
  • ללא מחשב נייד.
הממצאים היו:
  • לאחר שעת עבודה במחשב הנייד עולה הטמפרטורה בחלק התחתון של המחשב מ-31 מעלות צלזיוס ל-40 מעלות צלזיוס.
  • בקבוצת הנבדקים עם מחשב מופעל, טמפרטורת האשך הממוצעת עלתה ב-2.7 מעלות צלזיוס ביחס לקבוצה ללא המחשב.
  • בקבוצת הנבדקים עם מחשב לא מופעל, טמפרטורת האשך הממוצעת עלתה ב-2.1 מעלות צלזיוס ביחס לקבוצה ללא המחשב.
מדוע בדקו במחקר את הטמפרטורה של האשכים גם בקבוצה עם מחשב נייד לא מופעל על הירכיים?, מה יכולות להיות הסיבות לעלייה בטמפרטורה בקבוצה עם מחשב נייד לא מופעל על הירכיים? המאמר המלא
המאמר הרי לא הגיע להחלטה חד משמעית אך מי מאיתנו מוכן להסתכן?

הפיתרון: להשתמש בגופי קירור למחשבים ניידים.
למחשבים ניידים קיימים גופי קירור רבים ומחירם נעים בין ה80 שקלים ל300 שקלים לערך לגוף קירור תלוי באיכות ביופי ובכמות האורות ברעש ובעוד פרמטרים שאתם רוצים שיופיעו לכם ... להלן 3 סוגי גופי קירור לבחירתכם

 ‏CoolerMaster NotePal U1 Notebook Cooler‎ - גוף קירור פשוט וזול אין אורות שוקל כ270 גרם מתאים במיוחד לניידים בגדלי 7-12-14 אינטש - המחיר 75 שקלים ברשת קיי.אס.פי. מחשבים.

  ‏Microsoft Notebook Cooling Base - גוף קירור של מיקרוסופט תומך בניידים סטדנטרים מגיע בצבע לבן יפה ומחירו 90 שקלים ברשת קיי.אס.פי. מחשבים.

‏Thermaltake T1000 Laptop Cooler R14PF01‎ - לאוהבי נורות כחולות שוקל כ600 גרם מתאים לניידים בין 12-16 אינטש כניסת USB איכות המוצר מפלסטיק יתרונות שקט מאוד רק 16 דציבלים. , והמחיר 150 שקלים ברשת קיי.אס.פי. מחשבים.

בדיעה אישית : אני מאמין קודם כל שאם גבר שפתאום רוצה להביא ילדים ויש לו בעיות פוריות הדבר הראשון אחרי להאשים את הגנטיקה הוא יחפש מדוע זה לא עובד ואם אפשר להאשים את המחשב הנייד אז למה לא ... אבל האם באמת חימום איבר הפוריות הגברי יגרום לעקרות? אני לא הייתי מסתכן.

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים