יום שלישי, 11 בינואר 2011

המחשב הנייד הראשון עם Sandy Bridge או במילים אחרות Asus מפתיע

הרשו לי להציג לכם את המחשב הנייד עם המעבד החדש של אינטל. המעבדים בעלי שם הקוד sandy bridge התחילו את הפיתוח בשנת 2005 ולא סתם אלה בישראל. הפירוש של השם הוא בעצם "גשר סנדי" אשר ממוקם בחיפה בבניין אינטל, 1000 מהנדסים עבדו על מעבד שיריץ מיליון פקודות והיתרון הענק של המעבד הוא כרטיס המסך שמובנה בתוך ליבת המעבד דבר שיחסוך במשאבים והמחשבים יחזיקו עוד הרבה זמן בלי סוללה. אין ספק שבקרוב נראה את כל המחשבים ובמיוחד המחשבים הניידים עוברים למעבדים החדשים הללו.
ומי ראשון? הפתעה Asus, חברה שלא מפסיקה להפתיע ומנסה תמיד להוביל מבחינת חומרה, היתי מצפה שחברות כמו "דל" או "HP" יובילו את הקידמה אך אני מאמין שגם הם לא יאחרו להוציא דגמים עם המעבדים החדשים.


מפרט טכני: 
יצרן: Asus דגם: N53SV-SX104V מעבד: Intel® Core™ i7-2630QM , זכרון: 4GB DDR3, כונן קשיח: 500GB 7200rpm, תצוגה: 15.6" LED, מצלמה: מובנית 2.0MP, כונן: Blu-Ray DVD, בלוטוט': קיים, אלחוט: WIFI 802.11 b/g/n, מערכת הפעלה: Windows 7 Home Premium 64Bit, סוללה: 6 תאים, משקל: 2.7


בשורה התחתונה: אין ספק שמעבד החדש I7 פשוט יעשה לכם את החיים יפים צריכת החשמל תהיה נמוכה יותר כונן הקשיח שמגיע אומנם הוא לא SSD אך עם 7200RPM מה שיציג פעולה מהירה יותר בדומה למחשב נייח, מסך הLED יציג תמונה חדה אך עדין יהיו השתקפויות בסביבה מוארת, מצלמה שמגיעה עם 2 מגה פיקסל תיתן לכם תצוגה סבירה ביותר להצגת וידאו ותמונות. יש מקום עדין לשפר את הפלסטיקה של המחשבים הניידים של ASUS אבל היא בדרך הנכונה, כל מה שנשאר לנו זה רק להיפרד מ5990 ש"ח מחיר דיי סביר למחשב נייד תותח.
המחיר והמפרט הוצאו מהאתר KSP

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים